Kontakty - E-shop (informace k objednávkám)
Prosíme všechny zákazníky, aby volali pouze v nutném případě, vše ostatní směřujte na náš
Veškeré požadavky k objednávkám (termín doručení, změny v objednávce, atd.), směřujte pouze na náš email. Tyto změny neprovádíme po telefonu.
Prioritou je pro nás odeslání objednávek, věnujeme tomu veškerý čas.
Děkujeme za pochopení.
|
Nemohu se k Vám dovolat, neodpověděli jste mi na můj e-mail.
Snažíme se vyhovět veškerým telefonickým i písemným požadavkům. V některých případech toto zabírá delší časové období. Obzvláště v průběhu jarní a podzimní sezóny jsou naše linky maximálně vytížené, proto je možné, že se k nám ihned nedovoláte. Zpravidla se věnujeme zákazníkům před Vámi. E-maily se snažíme zpracovat do 24hodin od jejich přijetí.
Mám vytvořenou objednávku již delší dobu. Proč mi ještě nepřišla?
Objednávky expedujeme ve chvíli, kdy máme veškeré zboží z ní skladem. Pokud jste si tedy objednali rostliny s různou dobou naskladnění, čekáme až bude vše k dispozici. Veškeré potřebné informace posíláme vždy e-mailem v Potvrzení objednávky, nebo v dalších informačních e-mailech. Příklad: objednána borůvka 'Duke, kontejner C2, jabloň 'Panenské české, růže 'Barkarole' (borůvka je skladem, jabloň přijde v průběhu října, růže naskladňujeme v listopadu) - objednávka bude expedována až po doskladnění růže.
Mám vytvořenou objednávku - mohu si k ní ještě něco doobjednat?
Pokud Vám ještě nepřišla informace, že objednávka je již na expedici, není problém si přiobjednat další zboží - preferujeme e-mailovou formou. Není vhodné si vytvářet další objednávky přes náš web - předejdeme tak následnému vrácení plateb za zdvojené poštovné.
Co znamená "Předobjednávka"
Dostupnost zboží označená jako "Předobjednávka říjen" apod. Takové zboží budeme teprve naskladňovat jak na e-shop, tak i na prodejnu. Nyní si však můžete vytvořit předoobjednávku, díky které se dané zboží pro Vás rezervuje. Rostliny pak budou zaslány až po jejich doskladnění.
Nejsem spokojen/a se zaslaným zbožím. Mohu rostliny reklamovat?
Ano, zásilku můžete reklamovat. A to prostřednictvím našeho formuláře, nebo na e-mailu reklamace@zahradnictvi-spomysl.cz Je však nutné toto učinit bezprostředně po obdržení rostlin, a přiložit příslušné fotografie. Případně můžete využít Odstoupení od smlouvy a zásilku nám vrátit na adresu provozovny.
Které zboží je, a které není skladem? Můžu si objednat rostlinu, která není skladem?
Veškeré zboží, u kterého je uvedena dostupnost 'Skladem', máme aktuálně k dispozici, jak pro e-shop, tak pro prodejnu. V individuálních případech se může stát, že dostupnost není aktualizována (úhyn rostlin, neadekvátní stav apod.). Pokud dostupnost avizuje, že produkt 'Není skladem', 'Nedostupné', 'Vyprodáno', tak bohužel - rostliny v tuto chvíli k dispozici nemáme. Případné budoucí doskladnění je poté uvedeno u dostupnosti konkrétním měsícem, či datem, kdy je to plánováno. Rostliny, které nemají uvedené konkrétní datum doskladnění nelze nijak objednávat.
Máte papírový katalog?
Papírové katalogy netiskneme. Veškerá naše nabídka je na těchto webových stránkách.
Vytvoříte mi cenovou nabídku? Mohu nakoupit velkoobchodně?
Cenové nabídky nevytváříme. Veškerá naše nabídka je zde na webu, vč. platných cen. Velkoobchodním prodejem se nezabýváme.