Menu
kde se nacházíte : Úvod

Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké jsou povolené kombinace zboží a dodací lhůty?
 
Rostliny, u kterých je na eshopu uvedena dostupnost 'Skladem' a dostupnost 'Objednáno, Podzim 2017' lze bez omezení objednat. 
 
Prostokořenné ovocné stromky a rostliny s kmínkem lze objednat pouze v samostatné objednávce, vzhledem k způsobu balení a ceně dopravy je nelze zasílat s jiným zbožím. Jestliže zkombinujete stromky s jiným zbožím, objednávka nepůjde odeslat, musíte vytvořit samostatnou objednávku na stromky a samostatnou objednávku na rostliny v květináčích. Je to rozděleno z důvodu odlišného způsobu balení a velikosti krabic(mohlo by se stát, že se květináče v krabici uvolní a stromky poškodí). Pokud to technicky půjde, objednávky spojíme a zašleme za jedno poštovné.
 
Kdy budete mít skladem rostliny, u kterých je uvedena dostupnost 'Říjen 2017'?
ovocné stromy -  od 20.10., např. ořechy se vyorávají až koncem první poloviny listopadu
keře a drobné ovoce - od 20.10.
růže - od 12.11.
jahody - od září
vinná réva - od 20.10.
trvalky - podle druhů, od začátku března do poloviny května
bylinky - v průběhu dubna
okrasné keře - od poloviny března 
jehličnany - polovina března
letničky - od začátku dubna podle počasí
rododendrony a azalky - máme skladem zazimované, zasílat budeme, až nebudou hrozit mrazy(začátek dubna)
 
Uvedené termíny jsou orientační, vždy po naskladnění se na eshopu změní dostupnost na 'Skladem' 
 
 
 
Které zboží je, a které zboží není skladem?
 
Veškeré zboží, u kterého je uvedena dostupnost 'Skladem', máme aktuálně k dispozici, jak pro e-shop, tak pro prodejnu. V individuálních případech se může stát, že dostupnost není aktualizována (úhyn rostlin, neadekvátní stav apod.). Pokud dostupnost avizuje, že produkt 'Není skladem', 'Nedostupné', 'Vyprodáno', tak bohužel - rostliny v tuto chvíli k dispozici nemáme. Případné budoucí doskladnění je poté uvedno u dostupnosti konkrétním měsícem, či datem, kdy je to plánováno. Pokud tomu tak není, platí všeobecné info (viz. horní odstavec).
 
Kdy se sází prostokořenné ovocné stromky, růže a drobné ovoce?
 
Na jaře se může sázet hned jak rozmrzne půda, obvykle od začátku března. Na podzim se zasazují do prvního zamrznutí půdy.
 
Pokud vás budu chtít navštívit v zahradnictví, kdy je na to nejvhodnější doba?
 
Zahradnictví ve Spomyšli bude otevřeno od 1.3.2017 každý den od 8 do 18 hodin, otevřeno je každý víkend kromě státních svátků. Upozorňujeme, že nabídka eshopu a zahradnictví je sice z 90% totožná, ale některé druhy mohou být zrovna vyprodány nebo nejsou ještě prodejné. Pokud máte nějaké speciální přání, raději si předem zavolejte, ať nejedete zbytečně. 
 
Kolik mě bude stát doprava a balné?
 
1. Standardní objednávka                                         149,- Kč 
3. Objednávka ovocných stromků                           189,- Kč 
 
 
 
Posíláte balíky i na Slovensko?
 
Ano, na Slovensko zasíláme. V e-shopu vpravo nahoře vyberete v kolonce země Slovensko, pak se Vám ceny u produktů automaticky přepočítají na Eura a můžete v košíku zvolit přepravu na Slovensko. Cena dopravy je 250,- Kč včetně balného a dobírky.
 
Jaká je kvalita zasílaných rostlin?
 
Rostliny zasíláme ve velikostech a balení vhodných pro prodej konečnému zákazníkovi. Vždy platí velikost kontejneru uvedená u produktu při objednávce. Zasíláme buď stejnou, nebo větší velikost. Zásadně neprodáváme zboží určené spíše k dopěstování v zahradnických firmách. Typicky se jedná o prodej ovocných a okrasných keřů, kanadských borůvek, rododendronů, jehličnanů atp. v multiptatech, kontejnerech 3x3, 7x7. Tyto rostliny nejsou určeny k prodeji konečnému zákazníkovi, dopěstování takové rostliny stojí nemalé úsilí, čas a zkušenosti. Například muškáty dodáváme v květináči o průměru 11cm s plně prokořeněným balem, taková rostlina začne ihned po zasazení růst a bude Vám dělat radost celou sezónu.
 
Proč mi nepřišla kompletní objednávka?
 
Je možné, že některé druhy rostlin jsou momentálně vyprodány, případně nejsou v takové kvalitě, aby se dali posílat. Někdy se také může stát, že dodavatel nedodá zboží, která nám potvrdil. V takovém případě Vás budeme předem kontaktovat.
 
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
 
Ano, v takovém případě zaškrtnete v nákupním košíku ZPŮSOB DODÁNÍ - OSOBNÍ OBĚR ZDARMA. Jakmile bude Vaše objednávka kompletně připravena, vyzveme Vás k odběru. Odběry bez předchozího vyzvání nejsou připraveny a nemohou být vydány.
 
V jakém termínu odesíláte objednávky?
 
Objednávky začínáme odesílat od začátku března 2017. Objednané rostliny jsou odeslány vždy v termínu vhodném pro bezpečnou přepravu a výsadbu všech rostlin obsažených v objednávce. Objednávky expedujeme podle pořadí, v kterém nám došli. 
 
Lze rozdělit jednu objednávku?
 
Objednávky zásadně nerozdělujeme, pouze na žádost zákazníka. V takovém případě platí zákazník poštovné za každou objednávku zvlášť.
 
Kde zjistím stav objednávky?
 
Vzhledem k povaze zboží není možné zákazníky informovat o stavu objednávky, automaticky zasíláme potvrzení při objednání a zprávu o expedici zboží. Pokud se chcete informovat na stav objednávky, napište nám přes webové rozhraní obchodu a mi Vám sdělíme přibližné datum odeslání objednávky. 
 
Mohu vrátit zakoupené zboží?
 
Pokud nejste spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží, můžete ho bez udání důvodu vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě. Rostliny nám zašlete nebo přivezte rovnou do zahradnictví. Upozorňujeme, že se striktně nedržíme zákonné 14-ti denní lhůty, pokud rostliny skutečně nechcete a přivezete je do zahradnictví, vezmeme Vám je zpátky i po této lhůtě. Jedinou podmínkou je, že rostliny musí být ve stavu, kdy je možné je opět prodat. O vrácení rostlin po zákonné 14-ti denní lhůtě rozhoduje vedoucí zahradního centra.